Thursday, March 14, 2013

~Trip to Batang Kali~

~A Moment With Them~

 Assalamualaikum

Huhu, mmg lama gilew tak update blOg..But maYbe after this aku akan sentiAsa uPdate,sbb nak kuraNgkn berfaceboOk.. aKu terasa yg FceboOk ni semakkan kepale jew,So kwn2 yg raSe nak uPdate aku, leh la tGk kt sini...No phone aku dh tuka..hihi..

By da Way, Since aku dah Pindah tmpt kerja dah Sebulan... Aku realized yg aku mmg rIndu sgt dgn kwn2 office lama.. Najiha, Cik Heikal, Pie, Cik Hafez, kak Ekin, kak Zuey, kak nini,Pian, keYyo.. huhu... All of them was my love <3 ..leh ke ckp cmtu?..huhu lantak la kn..

Gilew aku rase mcm lonely bile diorg xde, ntah pape la, tp still having sOme vacation untk together blk. So sweet~~~ then last week ktorg pg Batang kali, PreparatiOn on the Spot jew..

TengaHari plaK, smPai je psang Khemah, then Guys hIdupkn unggun api, msaK stEamBoot..huhuh.. Tak sngka, Simple tp Sdapppppp~~~ nYum nyumm!!! pAstu mandi sunGai, Ktorg dh Mcm bdk2 main bOla getah aIr, huhu, cik Heikal dGn Sluar iTiknya..huhu, Cik hafEz agak Mngganas bermaIn bOla, Siap sergah2 lgi mCm KING KONG!!! huhu, Aku dan Kak eKin lOmpat dri batu beSa braNi matI, Si Pie plak terCabar, dh naik batu tp tak terJun2!! huhu...( Krik krik krikk) ape la pie..huhu

But One oF the scene maSa ktorg tGh sYok main baling2 Bola, Boleh plak mse bereBut2 tuh, Si HaiRul ntah mcm mna terPegang kepala Cik RaZak yg bulat dan licin tuh, mcm nAk terCium, Dah mcm pasangan keKasihhh~~~pastu msing2 Muntah plak..ini Smue poYo~~~huhu!!!

Lepas tu, Kotg berSiap buat unggun api dah nk mLm,mmg Takda lgsung chaYa lampu... 

A moment yg Paling Aku Suka sepanjang Camping, Masa Smue nak sOlat maghrIb,iSyak, dan Subuh.... BerWudhuk die air Terjun yg seJuk tu, Berjemaah same2...dalam keadaan yg serba kekurangan dn gelap, di tgh alam smula Jadi..Hening~~~ maklum lah, Sejak aku dah Hbs Blaja, duduk asrama dlu, dan politknik dlu, dah jarang dpt brjemaah, sjak kerja, mase makin smpit...but that night,Ada terdetik satu perasan yg Menarik sgt... :') ..Its is Such a Meaningfull memOry~~

Tp eVrything was aWesOme dan SuccesS!!!!!! 
I'm haVing Such a Great MemorY~~ : ' ) 

Masa Sampai Pasang Khemah!!!
                                         
nI Masa tghari, msk SteambOot...Agk poYo gadis di atas...

Cik heikal, Pie dan HaiRul gilew tgh msk..huhu

Wah!!! sJuk ok air tuhhhh, tp best sgt!!!


Masing berat, jGn bajet ringan yeee~~~

Posing Skett~~~

main Bola getah

Me & kak ZueY tersyg~~~Pian apehal ko geDik kt blakang tuh??.huhu






No comments:

Post a Comment