Monday, March 18, 2013

Kelas Drama Y@ng Fun fun fUn~

~ KeLAs Drama / TeaTer ~

~Assalamualaikum~

Hai gUys~~, Hari tu ahad, ada aku dan partnEr kelas Teater aku, perGi bErkelah di Serendah air Terjun, Tp Kami bukan pergi saje2 nak SeRonok ke ape ,  Masih berSerOnok, tp kamI tetAp buaT latihan, dan ianya satu latihan yg amAt berat bgi Aku Bila AKu terpkasa Bawa Watak Gadis kmpUng yG cUba laRi dGn adiknya dri Si jaHat 'Karim' .. : )

Pagi tu berGerak Lmbat ke LokaSi, Sbb ira saKit pning2 kePala..


LAstly kaMi smpi , tukar baju, aku peGang watak 'NUR' berGanding dGn 'AisYah' lakOnan caca...Part kami terpaksa untuk berLari dlm aIr, Dan scEne trpaKasa diUlang2 untuk mndapatKan haSil terBaik. 


Satu part tu, Aku trpakSa kene RENDAM dGn Si NIzam.. nIzam Pegang waTak jahat.. huhu.. Gilew btOl aku lemas, tp untk bgi komitmen, aku tak kiSah pon, aku mmg Suka bidang nie.. 


Tapi ArchitectUre sTill no 1 dlm hati aku.. LakOnan is jUst a FreelaNces jew.. Sbgi Hobi, saJe nk perbanyakkan aktiViti... :) ... 

ok Stop Sni, nak Blk kerJa dah, mLm ni nak Pergi MengaJar silat..huhu

Pergi link ni kat utube





Ni maSe On da Way, Singgah minum jap..huhu

Me With Caca, lari-lari~

Owh My~ Kne Rasuk lepas dh kne RenDam~haha

MeWith Ahli KesEnian <3


Aku tGh Srius , aBg uSin wat laWak plak~gilew~

aTHIRAH wATAK uTAMA tAHU~

dIREcTOR SEbelah kiri Skali abg zam..huhuu


No comments:

Post a Comment