Monday, May 14, 2012




~~Worse Architecture AnimaTion From me~~~


Lame Gilew tal menulis blog, oppss sorry bukan menulis tp menaip..huhuhu

Okay la actually, aku xde bende nak di ‘share’ kan sgt….tp bile belek2 blk external hardisk, ade pulak video animation design mse aku blaja time sem 6..

Sebut pasal sem 6, sorry to say, aku mmg worse gilew, yupp, mungkin waktu tu, aku betul otak tak center  kerana masalah peribadi..well mungkin tak berape sesuai kalo nak kongso dengan korang secara berterusan, biar lah cerita2 aku yang akan dtg akan aku cube selitkn kenapa aku betul2 tidak dapat kawal emosi….huhu..

Well , Down here some animation yang aku buat mse sem 6…
Tpi mmg sorry la,sgt worse, kerja tak menentu sebab masalah emosi kannnn,trase sgt bodoh si tak gune tuu  (bukan marah korang,tapi orang tak gune tu je)..heee, kerja lambat, tapi SIAP okay!!!.. Cume cita2 aku untuk buat animation Gempak tak menjadi…tak sempat..
So ini la hasilnya…




No comments:

Post a Comment